Pages

Tuesday, May 1, 2012

လိုတရ

“ဆရာမ၊ ဒါ..ဒီလအတြက္ လခပါ ”

အေဒၚၾကီးက ပိုက္ဆံထည္႔ထားသည္႔ စာအိတ္ကို ကၽြန္မအားေပး၍ ေၿပာလိုက္ၿခင္းၿဖစ္သည္။

“ေက်းဇူးတင္ပါတယ္ရွင္”

ထို႔ေနာက္ဆက္၍

" ေၾသာ္ဒါနဲ႔ ဆရာမကို ေၿပာရအံုးမယ္။ ကၽြန္မတို႔လင္မယား ေနာက္အပတ္ခရီးထြက္စရာေလးရွိလုိ႕ ေနာက္အပတ္ကစၿပီး ကေလးေတြရဲ႕ စႏၵရားသင္တာကို တစ္လေလာက္ေတာ႔ နားထားခ်င္တယ္ "

“ဟုတ္ကဲ႔ ရပါတယ္”

ကၽြန္မသည္ အားလပ္သည္႔အခ်ိန္မ်ား၌ စႏၵရားသင္ခ်င္ေသာ ကေလးမ်ားအိမ္သို႔ သြား၍ သင္ေပးၿခင္းၿဖစ္သည္။ လကုန္၍ လက္ထဲပိုက္ဆံဝင္လာၿပီၿဖစ္၍ အၿပန္လမ္း၌ ေပ်ာ္ေနမိပါသည္။ အိမ္ၿပန္ေရာက္၍ စာအိတ္ကို ဖြင္႔ၾကည္႔လိုက္စဥ္

“အို..."

စာအိတ္ထဲက ပိုက္ဆံမ်ားက ကၽြန္မကို မ်က္လံုးၿပဴးသြားေစပါသည္။

“ လခက ႏွစ္လစာေတာင္ ၿဖစ္ေနပါလား။ မွားၿပီးပိုေပးမိတာလား ဒါမွမဟုတ္ ေစတနာပိုလို႔ ငါကိုမ်ား ပိုေပးထားတာမ်ားလား။ အို.. မဟုတ္ေသးပါဘူး။ ပိုတယ္ဆိုလည္း တစ္လစာလခတန္ဖိုး ကြက္တိ ပိုေပးပါ႔မလား...”

သို႔ေလာ၊ သို႔ေလာ ႏွင္႔ ေနာက္ဆံုးေတာ႔ ပိုသည္႔ေငြမ်ားကို ၿပန္သြားေပးရန္ ကၽြန္မဆံုးၿဖတ္လိုက္ပါသည္။ ေနာက္တစ္လ စႏၵရားၿပန္သြားသင္မွ ၿပန္ေပးလိုက္ေတာ႔မယ္ေလ။ အေရးၾကီးတာလဲမဟုတ္ဘူး။ အိုမဟုတ္ေသးပါဘူး၊ ပိုက္ဆံဆိုေတာ႔ အၿမန္ဆံုးသြားေပးလိုက္တာပဲေကာင္းပါတယ္။

ေနာက္တစ္ပတ္အတြင္း ၿပန္သြားေပးရန္ ကၽြန္မဆံုးၿဖတ္လိုက္ပါသည္။


~~~~~


“တီ..တီ..တီ”

အိမ္ဝန္းတံခါးေခါင္းေလာင္းေလးကို အဆက္အၿပတ္ႏွိပ္ေသာ္လည္း အခ်ိန္ေတာ္ေတာ္ၾကာသည္အထိ လူအရိပ္အေရာင္မ်ွမေတြ႔ရပါ။ သို႔ႏွင္႔ လွည္႔ၿပန္ေတာ႔မည္လုပ္စဥ္

“အို ဆရာမပါလား”

အေမာတေကာႏွင္႔ ေၿပးလာေသာ အဖြားကိုေတြ႔လိုက္ရသည္။

“အိမ္မွာကေလးအေမနဲ႔အေဖမရွိၾကဘူးကြဲ႔၊ ခရီးထြက္သြားၾကတယ္။ အဖြားနဲ႔ကေလးေတြပဲ ရွိၾကတယ္”

“ဟုတ္ကဲ႔ပါ အဖြား။ အေဒၚ ဟိုတစ္ပတ္က ေပးလိုက္တဲ႔ စႏၵရားလခပိုက္ဆံေတြက ပိုေနလို႔ ကၽြန္မၿပန္လာေပးတာပါ။ အဖြားပဲ လက္ခံထားေပးလိုက္ပါေနာ္”

“ဟုတ္ပါၿပီ ဆရာမ။ ကေလးေတြအေမၿပန္လာရင္ အဖြားၿပန္ေၿပာၿပလိုက္ပါမယ္”

အဖြားက ေက်းဇူးတင္သည္ဆိုသည္႔ အၿပံဳးၿဖင္႔ ကၽြန္မေပးသည္႔ စာအိတ္ကို လက္ခံထားလိုက္ပါသည္။

~~~~~



“ဆရာမ ကိုေတြ႔လို႔ လာႏွဳတ္ဆက္တာ” 

အသံလာရာဆီသို႔ ကၽြန္မေခါင္းေမာ႔ လွည္႔ၾကည္႔လိုက္ေတာ႔...
လူမွဳေရးပြဲတစ္ခုသို႔အသြား စႏၵရားသင္ေသာ ကေလး၏ အေမႏွင္႔ ေတြ႔လိုက္ရၿခင္းၿဖစ္သည္။ သို႔နွင္႔ ကၽြန္မတို႕ႏွစ္ေယာက္ စကားစၿမည္ေၿပာၿဖစ္ၾကသည္။

“အေဒၚ အေဝးကေန ဆရာမကို ေတြ႔လို႔ လာႏွဳတ္ဆက္တာပါ။ အေဒၚတို႔ ဟိုတေလာကမွ ခရီးကၿပန္ေရာက္တာ ”

“ဟုတ္ကဲ႔။ ေၾသာ္ဒါနဲ႔ အေဒၚကၽြန္မကို ေပးတဲ႔လခေငြက ပိုေနလို႔ ကၽြန္မၿပန္သြားေပးလိုက္ေသးတယ္”

“ဟုတ္တယ္ဆရာမေရ...အဖြားက အေဒၚကိုအားလံုးၿပန္ေၿပာၿပပါတယ္။ ဒီအေၾကာင္းပဲ ဆရာမကိုၿပာၿပခ်င္လို႔ အေဒၚလာနွဳတ္ဆက္တာ”

ဘာေတြမ်ား ထူးထူးၿခားၿခားေၿပာစရာ အေၾကာင္းမ်ား ရွိေနပါလိမ္႔ဟု ကၽြန္မမ်က္လံုးမ်ားက ေၾကာင္စီစီၿဖစ္ေနပါလိမ္႔မည္။ အေဒၚၾကီးကေတာ႔ ကၽြန္မကိုေတြ႔လိုက္ရသည္ကို  အလြန္ဝမ္းသာေပ်ာ္ရႊင္ေနသည္႔ပံု ေပၚလြင္ေနပါသည္။ အာဝစြမ္းရႊင္ရႊင္ႏွင္႔ ေၿပာေနသည္မွာ ေရပက္မဝင္ေတာ႔ေပ။


“အေဒၚတို႔ လင္မယားခရီးထြက္သြားေတာ႔ အိမ္မွာအဖြားနဲ႔ ကေလးေတြပဲ က်န္ခဲ႔ၾကတာေလ။ အဲဒီမွာပဲ ဇတ္လမ္းကစေတာ႔တာပါပဲ။ ခ်န္ထားေပးခဲ႔တဲ႔ ပိုက္ဆံေတြက ကေလးေက်ာင္းစရိတ္၊ စားစရိတ္ေတြနဲ႔  မေလာက္မငွ ၿဖစ္သြားတယ္။ အေဒၚတို႔လည္း တၿခားၿမိဳ႕ကခုမွ ေၿပာင္းလာၾကတဲ႔သူေတြဆိုေတာ႔ အသိမိတ္ေဆြေတြလည္း မရွိၾကဘူးေလ။ ဒါနဲ႔ အဖြားက ပိုက္ဆံအခက္အခဲေပၚလို႔ ကေလးေတြနဲ႔အတူ ဘုရားသခင္ကိုပဲ ဆုေတာင္းေနၾကရတယ္တဲ႔။ သူတို႔ရဲ႕အခက္အခဲေတြကို ဘုရားသခင္ ကူညီေၿဖရွင္းေပးမယ္ဆိုတာ အဖြားကယံုတယ္။ သူတို႔အားလံုး အေၿဖကိုေစာင္႔ေနတဲ႔အခ်ိန္မွာ ဆရာမၿပန္သြားေပးခဲ႔တဲ႔ ေငြေတြကို လက္ခံရလိုက္တာ။ အဖြားနဲ႔ ကေလးေတြ အားလံုးအံံ့ၾသဝမ္းသာၿဖစ္ခဲ႔ၾကရတယ္တဲ႔။ အခက္အခဲေရာက္ေနခ်ိန္မွာ ဘုရားသခင္ထံဆုေတာင္းလို႔ရတယ္ဆိုတာ ကေလးေတြ လက္ေတြ႔သိၿမင္သြားၾကရတယ္။ ဆရာမကိုလည္းေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ”


“ကၽြန္မကို ေက်းဇူးတင္စရာမလိုပါဘူး။ ဘုရားက ကၽြန္မကို ဒီလိုအသံုးၿပဳတဲ႔အတြက္ပဲ ကၽြန္မကဝမ္းသာလွပါၿပီ”


ကၽြန္မသည္ အိမ္အၿပန္လမ္း၌ အံ႔ၾသဝမ္းသာမွဳမ်ား ေထြးေပြ႔လာခဲ႔ရပါသည္။ "သူတစ္ပါး အခက္အခဲေရာက္လွ်င္ ကူညီေပးရသူ ၿဖစ္လိုပါ၏"ဟု ဘုရားရွင္၌ ဆုပန္ခဲ႔ဘူးသည္ကို ေရးေရးေလးၿပန္သတိရလာပါသည္။ ထိုဆုကို ကၽြန္မကိုယ္တိုင္ပင္ ေမ႔ေနခဲ႔ပါၿပီ။ ဘုရားသခင္ကေတာ႔ သူ႔အခ်ိ္န္တန္လွ်င္ ေတာင္းဆုကိုေပးေၾကာင္း ကၽြန္မပို၍ သိနားလည္ခဲ႔ရပါသည္။ ေၿမးအဖြားတသိုက္လညး္ အခက္အခဲမ်ားၾကားထဲ၌ ဘုရားသခင္၏ ကူညီေပးနိုင္ေသာ လက္တစ္စံုကို ၿမင္ေတြ႔ခြင္႔ရသြားၾကေပၿပီ။
ဘုရားသခင္ထံသို႔ လိုလွ်င္တလိုက္ေသာ္ ရပါ၏။


No comments:

Post a Comment